2010-04-23
18:50:26

är tydligen VIP på hm, haha

fredag idag då och det är ju himla skönt! dock blir det inte så mycket helg för min del eftersom jag jobbar både lördag & söndag. dock inte så långa pass, 11 - 17.30 båda dagarna. inte så farligt hehe!

skolan idag och just nu är jag så himla skoltrött, vill faktiskt bara jobba haha. menmen, tog sig igenom lektionen i alla fall och får faktiskt säga att man blev litelite klokare hehe!

efter skolan tog jag bussen till stan med sandra och sen skiljdes vi åt. jag hade lite att göra och jag tycker själv att jag handlar & får saker gjorda bäst när jag är ensam haha. skulle egentligen bara haft ett par nya hoops-örhängen och ett smyckesskrin, men det blev en del mer haha. hittade massa fint på HM så där gick ett par hundralappar. kommer la ett inlägg om dessa inköp senare kanske.

fick en inbjudan till VIP-frukosten på HM nästa vecka också hehe. HM bjuder på frukost och ger mig 20% på allt. kanske vore nått? :)

mötte sen upp L och hans föräldrar. L hade vart på sjukhuset och vart med i en forskningsstudie kring syn och ögon och sånt där. vilket innebär att han har en stor pupill, ser lite konstigt ut haha. eller rättare sagt, MYCKET konstigt. skulle tagit en bild men hann inte hehe.

var på IKEA och köpte utemöbler + åt lite mat. sen drog vi till elgiganten och köpte ny spis. blev så fint så!

nu har vi landat hemma efter en lång dag. blir TV-mys och frukttallrik ikväll!
Postat av: frida

Nej va kul! Alltid lika roligt med rabatt! :)

2010-04-24 | 08:46:54
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: