2010-05-03
12:35:08

valborg 2010

hade ju egentligen planerat att vara ledig hela dagen i fredags (valborg), men fick hoppa in och jobba i bistron under dagen. jävligt synd att det inte var en röd dag haha, moneymoney! men skitsamma, det går bra ändå hihi!

jobbade somsagt och skyndade mig sedan hem och gjorde mig iordning för kvällen. vid 18 började folk droppa in en efter en. vädret kunde ju vart mycket bättre om man säger så, men vi satt ute och käkade grillat ändå. det finns la inget dåligt väder, bara dåliga kläder! god mat & dricka vart det ju i alla fall. vi flyttade inomhus vid halv nio-snåret. där väntade en liten musiktävling som jag hade styrt upp, och den vart MYCKET uppskattad verkade det som haha! :D skoj! var inte partisk alls (mycket av mig det eftersom becka, björn & L var i samma lag haha!) så det vart team carlos som vann!

efter det gjorde vi en annan tävling, denna gången var det becka som var lekledare. den gick ut på att man med hjälp av sin rumpa skulle bokstavera ett ord för sina lagkamrater. svårt som fan haha, filmade en snutt som ni ska få se.

nästan alla tog sedan en taxi in till stan. ställde oss i kön till koriander men när jag & L stod längst fram tappade jag totalt lusten och vi åkte hem istället. vilket inte gjorde ett dugg eftersom man var redigt bakis när man vaknade på lördagen. galet! baksmälla 3000 om något. koriander får bli en annan gång! :) nu har jag NÄSTAN vart där i alla fall!

bilder kommer senare idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: