2010-04-22
20:48:15

vilken dag

usch, nu är jag så jääävla trött alltså. har vart på introdag på jobbet hela dagen i princip. massa info och papper och allt möjligt. hjärnan är helt mosig nu. vart helt förstörd när jag satt på bussen hem också då jag haft huvudvärk hela dagen typ. lagom bra timat eller vad!

dock fick man sig en otroligt trevlig överraskning när man öppnade lönespecen man fick på posten igår. det blev ett antal slantar om man säger så! skönt när man jobbar så hårt som man gör, i alla fall jag hihi.

blir nog inte mycket mer rörelse på denna bloggen ikväll dessvärre. ska ockupera soffan nu och pussa på min karl.
Postat av: Angelina

trevligt, jobbat där länge?:)

2010-04-23 | 07:39:12
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: