2010-04-27
13:51:18

inte roligt alls

jahapp, ny vecka nu då! idag har jag haft en smågrinig mobiltelefon som avvisat alla inkommande samtal = missat när chefen ringt från jobbet. jäkla drit.. menmen, fick tag i honom till slut i alla fall. så idag hoppar jag in och hjälper till med stängningen, kör mellan 16 - 19.30 imorgon har jag personalmatsalen mellan 10 - 15 och på fredag (valborg!) är jag i bistron mellan 09.15 - 16.

känns skönt att få jobba lite vardagar också för vanans skull!

dock har jag en dålig dag, gårdagen var likadan. kommer nog ha en dålig vecka är jag rädd för. jag blir alltid sån här på våren, slår aldrig fel. får sån jäkla prestationsångest när det blir vår och fint väder ute. det känns som att precis alla människor hittar på så himla mycket när det är vår, det är massa händelser hit och dit. så får man ångest för att man själv inte är lika påhittig. usch, tycker verkligen inte om detta jag!!

kan väl i alla fall räkna mig till den skaran människor denna veckan med allt jobb & skola och sånt där. på fredag, alltså valborg, ska jag & L ha en liten grillfest här för vänner & bekanta. det ska bli roligt! även fast jag som sagt mest är neggo nummer 1 nuförtiden. menmen.. hoppas på fint väder i alla fall!

fredde & mikaela kommer och sover här till lördag så det blir nog något hittepå med dom på lördag under dagen. söndag jobbar jag igen då jag har matsalen mellan 09 - 17.30.

lite skumt att man får prestationsångest även fast man har en massa att göra. jaja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: