2010-04-25
20:44:00

mat på ankan & biljard-nian

gårdagskvällen bjöd först på lite jobb och sedan skyndaskynda hem och fräscha till sig lite. stressad som fasiken såklart vilket egentligen inte behövdes eftersom becka & björn segade sig haha. mötte upp dom på ankan och tog några öl och lite mat. eller ja, MYCKET mat rättare sagt eftersom ankans portioner är så sjukt stora. jag beställde en club sandwich och fick in ett berg av mat.

björn: "sofia, beställde inte du EN sandwich?"

helt galet mycket mat så vi rullade ut alla fyra sen. styrde sedan stegen mot biljard-nian för att.. spela biljard hehe! andra gången ever som jag gjorde det och kan la säga att jag inte riktigt fick kläm på det hehe. menmen skoj var det i alla fall! :)

kastade in handduken lite innan tolv. tog en taxi hem och landade i sängen en timme senare. skönt med en lördagskväll som inte slutar med att man somnar i soffan eller däckar i sängen vid 03-snåret. ett lagom mellanting så att säga haha!

upp i förmiddags och göra sig iordning för att jobba. hade yttepytte huvudvärk och var lite seg, annars måde man finemang!




becka körde, med all rätt, HV-tröjan! och personligen tyckte jag att hon förtjänade en gratis öl hehe.








på bussen till jobbet imorse, zzzz..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: