2009-12-22
18:55:08

jag & älskling, fredde & mikaela, björn & rebecka

vi hade en liten parmiddag i lördags hemms hos oss. hehe tycker inte om ordet parmiddag för tycker det låter så larvigt, men vad annars ska man kalla det liksom haha?

jag & älskling (eller mest älskling & fredde) hade gjort riktigt god mat. avocado med romröra till förrätt, parmesanfylld kyckling med kall fransk potatissallad & grönsaker till varmrätt, blev hur jäkla gott som helst! den där romröran var så underbar! efter maten åt vi chips & knäck, såklart haha.

rödvin, vitt vin & öl i en salig röra haha! jag har ärligt talat börjat göra mig av med mitt dåliga alkoholsinne, som jag skaffat mig sedan flytten till karlstad, genom lite påtryckningar från L och såklart mig själv. så numera dricker jag inte alls som jag gjorde innan. glömmer inte bort saker och sådär.. det är skönt. dock har jag kvar min mundiarré men den tror jag aldrig jag kommer bli av med haha. synd bara att jag inte tänker mig för innan jag öppnar käften ibland, men vad göra.

hursomhaver var det en himla rolig kväll! rebecka & björn drog sig inte hemåt förrän närmare 02 och fredde & mikaela sov hos oss, i köket haha.

becka & björn!

 

en väldigt snäll björn!

 

spelet vi spelade som hette cranium krävde total koncentration, haha.

 

en pussbild!

 

värdparet. L ser lite smått galen ut här haha..

 

spelar spel ni vet! och vilket jäkla spel sen, tog oss 3 timmar..

 

b & b!

 

ja det är synd att han blundar. detta är i alla fall fredde & mikaela!

 

gänget.

(och jag gillar inte min kamera alltid.. bilderna kan bli lite grådaskiga ut emellanåt, eller

hur? sen är blixten inte att leka med heller så man får nästan jämt röda pupiller vilket kan

redigeras bort men då ser man ännu mer mongo ut. jag vettefan..)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: