2009-12-24
10:44:27

julaftons morgon

GOD JUL!

är uppe relativt tidigt för ska hjälpa min mamma med lite saker, sen vill jag ta det lugnt och samla krafter för vad jag tyvärr anser som årets värsta dag, på många sätt. vill verkligen inte dra ner er läsares glad humör & julstämning men denna dag vill jag bara ska ta slut så fort som möjligt.

vid ett idag tar vi bilen till uddevalla för att fira jul med mammas bror och hans familj. det var flera år sedan vi firade tillsammans så det ska bli intressant! är framme lagom till kalle anka och det passar jättebra att dagen inte blir så lång där nere, bara av den anledningen att jag kan tycka att julafton ibland blir lite långtråkig.

jag har inte köpt mycket julklappar alls i år, de jag lagt mest pengar på är julklappen till L och även till lillebrorsan. mamma & pappa och mormor får betydligt billigare.

nästa år kommer jag fira jul tillsammans med L, det har vi kommit överens om. det kan nog komma och bli den bästa julen på flera år. nästan så man längtar.

nu lär jag nog inte skriva så mycket mer förrän eventuellt på juldagskvällen efter jag slutat jobba.

så god jul på er, men verkligen inte till alla. haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: