2009-12-22
21:26:16

juldagsjobb

tror detta blir tredje året i rad som jag inte kalasar på juldagen. istället ska jag jobba mellan 12 - 22.15, så jag jobbar hellre då utelivet i åmålito inte direkt är my scene, även fast det skulle vara ytterst intressant att göra comeback på HC haha. tycker dock att åldern på de töser & pöjkar som ränner där inne är obehagligt låg, skulle inte vilja befinna mig där om min lillebror var där inne. hujjedamej.. näpp, istället blir det jobba av! gött att slippa vara bakis på annandagen också, höhö.

eftersom vi firar jul i uddevalla i år (hos kusiner) så blir det för mig att åka buss på juldagsmorgonen. det var inte direkt planerat men jag vill inte förlita mig på att min far kommer upp i tid då (tidsoptimisten nummer ett) så jag förlitar mig hellre på västtrafik & swebus. tveksamt om man kan lita på dom heller men det är la bästa lösningen.

Postat av: cissi

fin blogg, du är GRYMT söt!

2009-12-22 | 21:30:08
URL: http://ceciliaknoph.blogg.se/
Postat av: lina

jaa de är alltid skoj att hitta sånna saker, så gulligt =)

2009-12-23 | 00:08:09
URL: http://linawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: