2009-11-09
12:41:08

helgen är över

måndag igen då och tillbaka i åmål för andra VFU-veckan. har haft en mycket händelserik helg kan man säga, kul!

i fredags var jag & L hemma hos rebecka och björn på bellevue. åt jättegod mat och drack gott framför idol och IKEA-katalogen hehe. hade jättetrevligt, jag & becka tjatade väl hål i huvudet på björn & L hehe. mycket att prata om som ska diskuteras in i det sista hehe. så så mycket idol-tittande blev det inte, istället massa snack om allt mellan himmel och jord. när paradise hotel börjar kommer jag & becka sitta bänkade hemma hos henne haha! kul med någon som delar mitt intresse för skitkass TV. hihi..

åkte hem lite innan midnatt och slocknade i sängen direkt båda två.

sovmorgon på lördagen, gott det! jag mådde till en början bra men fick jag historiens värsta mensvärk. kul liksom.. hata.. låg i fosterställning i cirkus 3 timmar innan jag fick i mig lite mat. sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för kvällen.

fick skjuts hem till marielle där jag även fick träffa karin & johanna, trevliga töser det dära! en massa tjat och musik och sen gick vi vidare hem till någon kompis till karin's kille. massa folk där.. kapade kompisens spotify och pillade lite där. sen blev det vidare ut i natten! kul kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: