2009-11-15
17:12:44

jimmy choo for H&M







jaa H&M låtsas ju inte om att det är lågkonjunktur haha. som säkert alla vet vid detta laget så släpptes denna nya kollektion på nätet och i utvalda butiker i lördags. såklart så är det mesta slutsålt på nätet, big surprise. med tanke på priserna så fattar jag inte varför folk vill köpa dessa plagg, en del av dem ser ju helt knäppa ut. det finns bland annat en gräslig grå mockaklänning för 2000 kr, hallå det är ju helt sjukt.

skulle jag köpa nått så vore det denna paljettcardigan som jag tycker är jättefin! men med en prislapp på 999 kr så skulle jag nog inte ens köpa den om jag hade jobb.
Postat av: Daniel

Den va schlager!

2009-11-15 | 22:16:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: