2009-11-12
13:59:06

paranormal activity

jag och L kollade på en så jäkla läskig film i söndags innan jag åkte till åmål, paranormal activity heter den och den är precis lika äcklig som medierna säger. var inte beredd på detta då de senaste rysarna jag sett vart skitlarviga.. men denna.. fy satan vad jag var skärrad efteråt hehe. har fortfarande inte kommit över det riktigt.. just för att detta är den sorts rysare som verkligen skrämmer mig. splatter-filmer med massa blod och grejer berör mig inte ett dugg, men så fort det blir något med spöken, onda andar och demoner så blir jag skitskraj. se den inte ensam, det säger jag bara..

 

Postat av: Marika

Jag älskar Blair Witch Project, och tycker faktiskt den är bättre. Jag trodde att P A skulle vara jättescary, men jag blev tyvärr besviken. Mycket är inspirerat av Blair witch.

Tittade på den ensam faktiskt, och blev lite uttråkad.

Om du gillar jobbiga psykiska skräckisar (skräms inte heller av blod och motorsågar!) så tycker jag du ska titta på The Strangers. Den får en verkligen att rysa till i ryggraden.. ;)

2009-11-12 | 15:31:31
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: