2009-11-16
16:10:04

sista veckan i åmål

måndag igen då. har varit på praktiken som vanligt, men började tidigare idag så var med på frukosten. mysigt värre! nytt barn på avdelningen också så får vara med och se hur en inskolning går till, alltid spännande det hehe. imorgon är det mera praktik, dock inga ordinarie personal där så får vara med vikarier hela dagen. får se hur det går..

denna veckan bjuder på en massa praktik såklart, en del packning då jag åker till karlstad på fredag eftermiddag. ska väl även hinna med att plugga en del också. har ett paper som ska lämnas in den veckan jag är i paris så får se till att lämna in det innan jag åker dit. nästan en hel bok att läsa också, mindre kul men vad ska man göra.

helgen vet jag inte vad den bjuder på riktigt. ska först och främst bara vara med L och ta igen all den tid vi missat när jag vart i åmål. var väl även tal på ett biobesök med björn & rebecka också, men vet inte hur det blir med den saken.

nu väntar några nervösa dagar också, hoppas på ett telefonsamtal..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: