2009-11-17
15:51:23

svininfluensan


alltså, jag tycker detta med vaccinet & vaccinering för svininfluensan har SPÅRAT ur totalt. är vaccinet farligt eller? jag fattar ingenting. läkare skickar hem sjuka människor och avfärdar dem, vad händer - människor dör.

själv vill jag mer än gärna vaccinera mig. nästa vecka ska jag sitta i ett trångt ryanair-plan med 100 pers tätt inpå mig. tror inte risken att bli smittad är större någon annanstans. sen ska jag även till ett land där det hittills har varit 44 dödsfall av svininfluensan, en sjukt hög siffra. jag är inte den som är direkt hispig vad gäller sjukdomar och bakterier och smittor och sånt där, men det där med att sitta i ett flygplan i detta läge känns inte så himla bra. så på måndag tänkte jag ringa till min vårdcentral i karlstad och höra om det finns någon möjlighet att bli vaccinerad. man kan ju alltid hoppas..








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: