2009-10-31
17:32:49

alla helgons dag 2009

vart en lagom händelserik dag idag. tog en välbehövlig sovmorgon imorse och åt sedan frukost vid vårt nya köksbord. sen blev det till att packa ihop massa kartonger och annat skräp som dykt upp sedan IKEA-turen igår. efter det satte vi ihop vårt nya soffbord och hann sen med en hel del städning. nu är köket som nytt i alla fall, likaså badrummet. badrummet behöver lite kakeldekorationer bara sedan är det klart!

sen var vi en sväng till blomsterlandet och handlade lite blommor och krukor till köket, blev dyyyrt som fan. handlade för över 500 kr, lite dyrt tycker jag. menmen, nått sånt behöver vi inte köpa mer i alla fall. köpte även några talgbollar till trädet utanför köksfönstret, man måste ju va snäll mot dom små liven hehe.

sen blev det en promenad längs kyrkogården här uppe. MASSA folk där alltså, ja det är ju en sådan dag. och jag blev ju som jag alltid blir när jag går på kyrkogårdar, så himla berörd så stod där och grinade som värsta fjollan. pinsamt..

nu ska L snart iväg på fest hos någon kompis. för min del blir kvällen lugn. skulle vart på en rosa fest uppe på frödingshöjd nu ikväll, men av olika anledningar blir det inte så. men hoppas de andra har skoj i alla fall!

har numret till störningsjouren redo i alla fall. vi har en granne som är totalt jävla störd för han fattar inte att man inte kan spela musik så det dånar i väggarna när klockan är två på natten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: