2009-10-17
18:54:21

dagen idag

hela dagen har det känts som det vart söndag idag, konstigt kanske beror på att man var ledig igår också, då kändes det som lördag. dagen har varit lugn.. var uppe tidigt med hjälp av en stor kopp kaffe hehe sen tog jag bussen upp till skolan och satte mig i bibblan ett tag. läste boken och kollade massa grejer inför paris. längtar så jag tror jag dör!

sen har jag vart hemma hos L och kikat på harry potter, lika kul som alltid hehe! nu kom vi precis hem från en promenad runt norrstrand (gud vad jag älskar detta område alltså!) & längs klarälven. handlade grönsaker på ICA så nu ska vi strax göra mat. lyxar till det ikväll och gör pilgrimsmusslor med wokade grönsaker. har aldrig ätit musslor förut så detta ska bli sjukt spännande alltså! återkommer med redovisning hehe..

imorgon blir det bibblan igen ett par timmar, träning på eftermiddagen och sen hem och ta det lugnt resten av dagen.

magkatarr eller magsår finns det funderingar om också. jag mår inte bra just nu..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: