2009-10-25
16:39:19

en massa släkt

igår var en himlans lång dag alltså. börjar med att gå upp tidigt och käkar frulle + dricker kaffe. sen blev det bussen till stan. L skulle vaccinera sig så det gjorde han, liiiite ont i armen hade han efteråt hehe jodå! lät så jädra stöddig när jag varnade honom hehe. 1 down, 1 to go då, jag ska la vaccinera mig så fort jag får möjlighet.

gick runt och kikade lite i affärer bland allt folk på stan. köpte nya hörlurar till mobilen, vet dock inte hur nöjd jag är med dom än. är så jädra kräsen när det gäller ljudet i sånna där hörlurar, är inge kul att lyssna om ljudet suger liksom. helst vill jag ha ett par nya orginalhörlurar till mobilen men dom går loss på 479 kr och det är bara för mycket liksom.

shoppade även en röd tröja, haha en likadan som jag tidigare köpt och sedan lämnat tillbaka. kan inte riktigt bestämma mig va.. sen blidde det ett halsband också, ett sånt där långt. hade kostat 199 kr köpte det för lite under halva priset så det var det la värt. ett nytt duschdraperi blidde det också. ett svart skärp med små nitar också från monki, 180 spänn lite oförskämt dyrt men var så snyggt så kunde inte låta bli vaa..

mat på cafét i duvan-huset. bakad potatis, så jävla gott alltså!

hem och vila lite sen blev det bilen ut till landet hehe, nämen hem till L's moster med familj + L's bror & kusiner och jag vet inte hur mycket släkt hehe. fick träffa L's lilla kusin victor också, himla skön 6-årig kille som tycker mycket om dataspel och transformers haha. så roligt fick mig att sakna mina förskolebarn så himla mycket!

jag: "men hur gammal är du då victor?"
L: "han går i förskolan sofia.."
victor: "men halllåååå, ser jag ut att vara 4 år eller?!?"

rödvin, potatisgratäng, oxfilé och massa annat gott och hela eftermiddagen + kvällen gick. hann tjata en himla massa om karlstads universitet, resor och barnuppfostran innan det blev en omgång TP innan vi åkte hem vid elva typ. galet trött men hade haft en himla trevlig kväll så somnade mer än nöjd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: