2009-10-09
19:06:58

fredag i åmål

så var det fredag igen då. första fredagen på länge som jag inte är hos lars.. och jag har inte vart hemma i min lägenhet på evigheter, säkert över 1 månad sedan senaste natten där. och det lär inte bli något sånt denna helgen heller iaf. imorgon åker jag till kd igen, när jag kommer fram ska jag hem till lars och hämta lite grejer som jag lämnat där, sen blir det ner till stan en sväng måste ha ett diadem och så ska jag lämna tillbaka en tröja som jag köpt behöver inga fler svarta tröjor hehe. sen blir det hem till mig och göra mig iordning för kvällen. vet inte riktigt när jag tar bussen till martina, ska sikta på halv tre iaf.. men det lär bli stressigt värre ju..

eftersom jag är i åmål idag blir det inte många växlar ikväll. ska kika på IDOL och allt annat sköj på tv:n. packa en massa och sen gå och sova och hoppas på att natten går fort.

tidigare idag var jag på stan en sväng, eller ja stan och stan, det är inte mycket till stad hehe. men lite finns ju i alla fall.. köpte nytt nagellack som är hallonrött, jättefint! sen blidde det en röd läppänna (tänkte köra på antingen röda eller rosa läppar imöra liksom!), en ny svart kajal från estée lauder som hade kostat 150 kr men jag fick den för 50 kr det gillar jag hihi! lösfransar blidde det också. hårfärg också är trött på min urvattnade bruna färg som numera är brunröd, iisch!
Postat av: Em

haha klart jag kmr bjuda på dans :D shit jag längtar så mkt tills imorn, vi kmr ha fett kul :D

2009-10-10 | 00:25:13
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: