2009-10-23
10:47:19

helgen som är

sjuuuukt jobbigt att gå upp imorse. kanske berodde på att gårdagen var allmänt skit och jag helt enkelt inte pallade med en dålig dag till. men än så länge känns det som nya bra tag här!

ska snart göra mig iordning, sen blir det till att hjälpa L med sin opponering som han har på universitetet idag. sen ska vi cykla upp dit. jag passar på och springer upp till frödings och grejar lite medans han har opponering. sen blir det hem igen.

promenad senare och efter det ska vi käka sushi på någon restaurang på herrhagen. jag är liiite skeptisk mot den maten men L menar att det är jättegott så jag får i alla fall prova hehe. pilgrimsmusslorna vi åt förra veckan blev jag besviken över, dom smakade som bläckfisk typ - alltså INGENTING. så dom gillade jag inte hehe.

idol ikväll såklart, ska nog sällskapa med en liten godispåse också hehe!

imorgon blir det staden en sväng. L ska vaccinera sig mot influensan. jag ska också vaccinera mig eftersom vi ska ut och resa och då är det inte smart att riskera att bli sjuker. men jag får snällt vänta på att alla riskgrupper ska vaccineras först.. så medans han vaccinerar sig, lär väl ta minst en timme, så går jag runt på stan en sväng. ska försöka hitta ett par nya hörlurar till mobil-mp3:n.

sen ska vi ut till sola returen och kika lite. behöver en byrå! sen blir det hem och ta det lugnt ett tag innan vi ska på middag med lite släkt till L. spännande!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: