2009-10-28
20:47:43

juljobb

åker ju till åmål igen på söndag, har praktik i 3 veckor så det blir att åka dit igen. 3 veckor är den längsta period vi haft tror jag, tror inte vi haft någon så lång period. nästa period är i mars någon gång då vi har hela 5 veckors praktik. det är långt det! dock ska jag förmodligen byta praktikplats då till någon förskola här i karlstad. men tyvärr är det inte så lätt att få praktik här, lär väl förmodligen hamna utanför stan någonstan. och då kvittar det dessvärre, då kan jag lika gärna va i åmål.

sen efter praktikperioden nu så är det ungefär 5 dagar i karlstad sen åker vi till paris. efter den resan är det ungefär 2 veckor och sen åker jag till åmål igen. ska jobba på ICA under jul & nyår så det är det som hägrar. saknar jobbet en aning kan jag säga.. kanske för att jag är så pass skoltrött som jag är just nu.. fy fasen.. men jag får nöja mig med att förhoppningsvis jobba arslet av mig under julen så länge. pratade med schemaansvarig förut och får nog schemat nästa vecka någon gång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: