2009-10-27
14:27:27

paris: uppdatering

idag är det totalt 32 dagar kvar tills jag & L tar vårt lilla pick och pack och drar till paris i 6 dagar. mycket är redan klart och redan betalt såsom hotell & tunnelbanekort. det vi har kvar är att beställa biljetter till versailles, ni vet det där stora slottet utanför paris som marie antoinette bodde i.

versaille kan jag personligen inte missa att se när vi är i paris. jag ÄLSKAR sofia coppola's film om marie antoinette (med kirsten dunst i huvudrollen) från några år tillbaka. har sett den flera gånger och det lär nog bli minst en gång till innan vi åker hehe. så jag måste helt enkelt se slottet hon bodde i.

funderar även på att boka in en liten annan grej att göra när vi är i paris. tänker dock inte säga nått till L om detta om det blir så, hihi i love surprises!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: