2009-10-18
12:59:32

söndag i karlstad

blidde ingen skola för min del idag, alldeles för trött imorse hehe. så vi tog en sovmorgon och sen åt vi en megafrukost och gick sen ut på en likadan promenad som igår, gott det! trött som aset är jag dock idag vilket inte är kul alls så jag gick mest och klagade för L hur trött jag var på att gå hehe.

nu ska han plugga lite matte (han läser matte B på komvux, kul liksom haha..) och jag ska nog dra ett avsnitt gossip girl. i eftermiddag blir det träning på sats, 45 min på crosstrainern blir det för mig. ingen lust med pass idag så jag kikar lite på tv:arna som de har framför cardiomaskinerna på sats, så jävla gött haha!


promenad längs klarälven, vad jag älskar denna stad!

Postat av: Ghostie

Ja där har man promenixat en hel del gånger då jag bodde i Karlstad... riktigt fint. Skutberget blev det somrarna med :)

2009-10-19 | 09:59:33
URL: http://ghostie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: