2010-04-07
05:59:07

ännu en dag

usch vad trött jag är på detta nu, gå upp 5 varje morgon för att hinna med bussen. orkar inteee.. menmen, bara denna veckan kvar nu. sen är det ett par dagar med lite längre sovtid och inget jävla bussåkande, sen dock påt igen nästa vecka eftersom jag missat dagar när jag vart sjuker. tur jag köpt en sånt där dyrt busskort annars hade det ju inte gått.. och tur man jobbar så mycket så det går 40 kr varje helg för att ta sig dit. försöker se till så jag inte går med förlust på detta busskortet haha.

praktik i åmål idag igen alltså. igår var det typ 7 barn vilket är lite för lite på sammanlagt 4 vuxna, så jag gjorde mina intervjuer sen fick jag permis hehe. idag är det nog fler barn. skulle haft barnrytmik idag med dom men skjuter på det tills nästa vecka då det är vardag igen och inget påsklov i åmål..

det jag & L spenderar kvällarna med nuförtiden är att kika på harry potter-filmer. igår började vi se på nummer 4, ska fortsätta ikväll haha! :)
Postat av: Angelina

jag lägger make & packar upp å sånt :)

2010-04-07 | 07:27:41
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: M

Nästa vecka? Ska du ta igen nåt eller?

2010-04-07 | 15:50:43
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: