2010-04-19
11:54:22

back to school

då vart det alltså dags för den (iaf för mig!) första skoldagen efter 5 veckors VFU. känns tråkigt att inte få träffa barnen och så men å andra sidan blir det ju lite mer vardag när man går i skolan som vanligt så det känns ändå himla bra att komma tillbaka till det!

idag är det föreläsning klockan 13. suger som fan att börja efter lunch, mycket bättre när vi börjar 9 och slutar 12 liksom. menmen, vad göra.

måste även kolla med föreläsaren om jag behöver göra någon komplettering själv denna veckan eftersom jag missar seminariumet på torsdag. har introdag på jobbet då och det är inte direkt något jag kan styra över så jag får snällt hoppa seminariumet och kanske skicka in någon redovisning själv.. time will tell.

Postat av: Emilie

Det ser lika roligt ut som på min bänk på plan 4 på uni ;-)



2010-04-19 | 20:05:14
URL: http://missemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: