2010-04-15
11:34:24

dags för något nytt: lily lolo

nu när jag har ett jobb vid sidan av har ju de ekonomiska förutsättningarna förändrats en del, vilket är otroligt härligt! att använda sig av riktigt bra smink och sånt där annat ytligt är ju inte direkt en prioritering.. men nu har det ju blivit lite ändring i plånboken så jag bestämde mig för att ta upp detta med mineralsmink igen. har ju, som precis alla andra typ, provat & använt I.D's mineralfoundations m.m och såklart varit mer än nöjd med dom! hyn blir hur fin som helst, och fort går det ju att borsta på sån foundations = kanoners! dock tyckte jag det var svårt att få andra grejer, som t ex vanlig rouge att sätta sig. eller ja det satte sig ju men försvann efter en timme eller två.

sen så är ju I.D's smink äckligt dyrt! över 300 spänn för en burk liksom.. nej, i don't think so!

har bara hört superbra ord och meningar om ett annat märke, nämligen lily lolo. det ska vara hur bra som helst och är även SJUKT mycket billagare än I.D. lite svårt att få tag på men det är bara att beställa från deras hemsida. där kan man också beställa hem små prover till en löjligt liten summa. jag är inte säker på vilken av 2 nyanser jag ska använda så det är bäst att prova först. beställde igår, får se när de dyker upp!
Postat av: PAULINE

Jag använder Lily Lolo. Går att beställa på bellme.se i hennes "fyndbutik" också :) Är kanonbra, men jag gillar nog trotsallt ID bäst...

2010-04-15 | 11:59:42
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh tack så mycket ! den är köpt på Lindex för 399:- perfekt nu när det börjar bli lite vår :)



Jag har också hört mycket bra om Lily Lolo, kanske skulle prova det istället för I.D som jag använder nu, det är ju sjukt dyrt alltså !

2010-04-15 | 12:40:43
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Pauline

Oj, vad billigt!! Ja, då får jag beställa därifrån nästa gång istället. Vad är adressen dit? :)

2010-04-15 | 13:01:47
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha jasså :) det finns så mycket fina jackor som man skulle vilja ha just nu !



oj ja då är det ju inget snack om saken, man kan ju pröva iaf :)

2010-04-15 | 15:02:35
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: