2010-04-13
06:39:13

djees vad bra det går för mig..

såklart, så missade jag bussen in till stan (ska till åmål idag och ta igen missade praktik-dagar!). skulle åkt med en buss som gick härifrån 06.07 men fick för mig att den gick 06.09.. såklart att bussen är i tid samma dag som jag rör till det. bussen är ju aldrig i tid annars.. driiiit. åker med en liknande buss till jobbet när jag jobbar lördag/söndag och den går 9 minuter över hel timme, så förmodligen blev det kortslutning i hjärnan och jag fick för mig att den går likadant en vardag.

jaja, min handledare är som vanligt otroligt förstående och medgörlig så ska istället ta en senare buss och är framme i åmål vid tio istället. tur det är rätt bra förbindelser!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: