2010-04-10
07:48:47

fredagsmys + jobbhelg

igår var jag & L alltså på stan och åt mat. vi bestämde oss för pitchers så dit gick vi. sjukt dock vilken jäääkla hög ljudnivå det är där inne alltså.. menmen. jag åt helstekt färsk spätta med potatispuré & riven pepparrot. det var gott, men har fortfarande lite svårt för fisk som det är ben i. jag är ju en filémänniska i hjärta & själ haha! men det var mumsigt ändå.

tjohopp, då väntas en jobbhelg för min del då. förra helgen jobbade jag bara lördag vilket var bra för fick en hel del gjort pluggmässigt den helgen. denna blir det dock jobb 09 - 17.30 både idag och imorgon. och så lite OB på det också, dubbel timlön hela söndagen och från och med 12.00 idag. det är INTE fel det alls! matsalen har jag idag, får se vilka jag jobbar med, spännande! fint väder idag också vilket kan innebära lite lugnare tempo i restaurangen, vilket känns bra för en rookie som mig hehe.

så ikväll blir det lugna puckar då såklart. lite harry potter (5:e filmen nu hihi!) och lite mys innan det blir bums i säng igen. upp imorgon för samma visa igen.

dock kan jag ÄNTLIGEN få kolla klart på söndagsfilmen på söndag eftersom jag INTE ska upp 05.00 på måndag, weeiii! så jädrans gött! på måndag är det istället skolan som gäller och den börjar ju inte förrän nio, göttans!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: