2010-04-01
17:52:06

jersey shore ni vet

förra veckan (?) hade MTV-showen jersey shore premiär på svenska MTV. jag kunde dock inte vänta så länge så jag ligger ett par avsnitt före nu. har ju vart en jääkla hysteri kring detta programmet hos bla perez hilton.. det har skrivits hur mycket som helst om de olika personerna som är med i serien, och serien i sig själv.

kan ju säga att denna hysteri är helt befogad. herregud jag har aldrig sett något liknande.. förr tyckte man väl att big brother, paradise hotel och andra dokusåpor innehållandes alkohol & sex vart lite extrema och inte direkt så passande för en yngre publik. men dom är ingenting mot jersey shore.. innan jag såg första avsnittet läste jag någonstans att jersey shore får paradise hotel att likna ett konfirmationsläger, och det kan man verkligen säga att det gör.

i varje avsnitt händer alltid någonting. folk blir kalasfulla.. folk har sex helt öppet (nästan).. folk slåss.. ja, ni vet. samma visa som i paradise hotel och big brother, fast flera gånger värre haha.

i alla fall för mig (med mina dåliga smak vad gäller tv haha!) så är detta galet underhållande. drama drama drama i sin bästa form, loove it!

här kommer ett klipp från när gänget är ute på karma och festar. några killar snor drinkar av några ur gänget och när en av tjejerna tillslut tröttnar på detta säger hon ifrån blir hon rejält slagen. helt stört! i själva avsnittet på MTV har detta blivit censurerat vilket är bra för det är lite otäckt att se.

Postat av: emilie

Åhh är det bra? Jag missade helt denna serie. Har hört att det ska vara mkt dram. Vilket är underbart ;-)



Glad påsk

2010-04-03 | 16:24:52
URL: http://missemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: