2010-04-17
09:09:26

jobbhelg

joråsåatt, denna helgen blir det jobb igen! dock inte lika långa pass som tidigare helger. idag jobbar jag 11 - 17 och imorgon blir det 12 - 16. idag jobbar jag antagligen (?) i linen, alltså där personalen lägger upp mat åt kunderna. jag lär mig massa nytt hela tiden och det känns jättebra! gillar inte att vara rookie haha så jag vill bara lära mig alla stationer så fort som möjligt. på onsdag ska jag jobba hela dagen för att lära mig bistron, mera nytt mera nytt! gillart!

sitter hemma nu och lyssnar på hög musik och dricker kaffe. det ska värmas upp ordentligt innan jobb hehe! har håret i hästsvans också för första gången på tusen år känns det som.. gillar det inte hehe men måste ju eftersom jag ska jobba!

ikväll blir det lugna puckar som alltid efter jag jobbat. är så mycket nytt hela tiden så hjärnan & kroppen är helt slut efter en jobbdag. om vädret tillåter ska jag & L grilla ikväll tänkte vi.. ser lite dystert ut nu dock. menmen, det visar sig!

ha en bra lördag! :)
Postat av: Josefine

Jobbar du på Ikea ? :)

2010-04-17 | 10:21:26
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: