2010-04-17
20:14:02

jordgubbar & solsidan

kom hem från jobbet för ett litet tag sedan. ont som fan i benhinnorna så fick trycka i mig ett par alvedon.. idag fick jag jobba i bistron istället, det var spännande! högt tempo och så vilket jag inte är så van vid, men tror nog att lisa & elin inte störde sig alltför mycket haha!

ikväll skulle jag & L ha grillat egentligen men vädret är ju inte så trevligt.. nu är L iväg och kör bror sin till fest. jag äter jordgubbar och kikar på när team picasso härmar glee. störande.. senare blir det de sista avsnitten av solsidan! jag är lite efter med det programmet haha men är glad jag upptäckte det i alla fall för det är roligast just nu! :P

Postat av: Katja

är det bra, solsidan?

2010-04-17 | 22:46:55
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: