2010-04-03
08:43:02

lever livet i myskläder

de senaste 4 veckorna har jag levt i princip veckans alla dagar i myskläder. för det första har jag haft praktik på förskolan.. och där är inte riktigt rätt plats att köra med finkläder inte, ja inte ens "vardagskläder" eftersom man alltid riskerar att skita ner sig med diverse saker. t ex grus, lera, sand, mat, krita eller, i dessa förkylningstider, det mysiga s*oret. haha.. censurerar för er känsliga.

andra dagar har jag antingen jobbat och haft arbetskläder på mig, eller med anledning av just praktik & jobb inte haft varken ork eller lust att bry sig om vad man haft på sig. haha..

kan ju säga att det ska bli skönt att när praktiken är över kunna gå tillbaka till kläder som INTE kan tvättas i 60 grader.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: