2010-04-09
19:54:15

lite sommarinköp

beställde ju en bikini från la redoute här för ett par veckor sedan, en vit bandå-typ.. den var dyr och överdelen passade inte så bra. tog en 38:a och rumpan att fylla ut nederdelen i den storleken har jag ju, men på överdelen blev det för litet. stör mig seriöst på att man inte kan dela upp storlekarna.. menmen, vad göra, det fick bli en annan istället.

tog mig en liten shoppingrunda på nätet igår och klickade hemma detta från new look. new look är en brittisk kedja, som i modebloggskretsar är känd för sitt ENORMA utbud av skor. kolla bara på deras hemsida HÄR!

min nuvarande gröna skinnväska sjunger på sista versen, så det fick bli en ny.

köper nya vita ballerinas varje vår eftersom de bara håller en vår + sommar.

är faktiskt riktigt nöjd med denna bikinin alltså! lite retro-känsla sådär.

Postat av: Marika

Dumt, duuuumt Sofia att tipsa om en sådan sida! ;) haha!

2010-04-10 | 17:50:46
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: