2010-04-09
09:38:09

no more VFU (typ..)

idag tog denna megalånga praktikperioden slut. idag behövde jag dock inte åka till åmål för min handledare tyckte det var för lite barn och att jag tjänar mer på att plugga hemma istället, vilket är sant! när det är så få barn så känner man sig nästan ivägen för barnen, de barnen som är där leker allt som oftast tillsammans allihop och de leker ju sina egna lekar som vi vuxna inte kan förstå hehe. när det är fler barn finns det alltid en, två eller tre godingar som inte har någon att leka med så då får man hänga på. ja ni förstår vad jag menar säkert..

jag har ju en del dagar att ta igen, nästa vecka är det tisdag, onsdag & fredag. sen blir det ett par till veckan efter det.. har ju vart sjuk en del så då är det bara att ta igen det man missat.

ska dock bli skönt att komma tillbaka till skolan igen. för det första för att komma ur dessa myskläder som jag skrivit om tidigare haha. ni vet fläckar och sånt är inte praktiskt på kläder som man är lite mer rädd om än myskläder.. sen kan ju kanske inte jag tycka att det är så mysigt att krypa runt/sitta pågolvet i stuprörsjeans eller jeansleggings. så ja, det har blivit en del slit-och-släng outfits de senaste 5 veckorna hehe.

sen ska det såklart bli skönt att inte pendla till åmål varje dag.. det är inte direkt så att jag när jag kommer hem på eftermiddagarna är direkt sugen att träna eller hitta på något roligt med andra. då är jag så trött så det bara är duschen, sen soffan och sen sängen som gäller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: