2010-04-15
21:06:00

snart är det fredag igen

idag har jag vart duktig och skrivit klar inlämningsuppgiften från VFU:n.. cirkus 11 i förmiddags var jag klar och det kändes förjäkla gött att ha hela dagen kvar efter det! * klappa på huvudet *

när L kom hem drog vi nästan direkt ut till bergvik och kikade lite. en sväng inne på IKEA (skräll!) resulterade i två terrakottakrukor till uteplatsen, isglassformar, ny badrumsmatta och en wok-panna. fick vifta med personalrabattkortet för första gången haha! en billig summa blev det då alltså. tog mig en mjukglass och hälsade på becka bus i bistron. jag & L kollade även in de utemöblerna vi ska köpa och bestämde oss, så det blir ett köp nästa vecka någon gång. kommer bli jättefint där ute! :)

sen gick vi några vändor lite butiker. hittade lite jag ville ha såklart men inte direkt på något köpa-kläder-humör direkt. får vänta litegrann!

var också inne på expert och köpte ny kaffebryggare. jag har totalt tröttnat på den vi hade innan eftersom kaffet smakade blä rent ut sagt med den.. fy fasen! så det fick bli en ny och det blev möe bättre!

vi ska även köpa ny spis om ett litet tag så vi var och kikade på detta också. fick alltså gjort en hel del denna eftermiddag!

nu har jag precis färgat håret, fy fan vad jag hatar det det är så himla tråkigt. men nu är jag klar i alla fall och kanon blev det. gjorde ju en toning här i förrgår eftersom håret mattats av så mycket och börjat bli rödbrunt. nu är det dock mörkrbrunt igen från rot till topp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: