2010-04-04
10:34:23

söndagsbestyr som heter duga

idag är det söndag och jag är ledig! gött som bara den för jag behöver vila och plugga. gärna samtidigt haha menmen.. igår tog vi en lugn kväll som vanligt och kollade film och sådär. mycket mer än så orkar jag inte efter jag jobbat, eftersom jag jobbar så flitigt! :)

sovmorgon idag. nu sitter vi och dricker kaffe vid varsin dator. supermegasociala mot varandra är vi haha.

idag ska vi faktiskt röja upp lite på våran uteplats. ta bort ogräs och grenar och skräp och sånt där. plantera om lite fönsterblommor också. vi har sett en utegrupp på IKEA som vi förmodligen ska köpa.. sen ska vi även göra fint där ute, sätta lite blommor och sånt där. alltid trevligt!




man skulle kunna tro att vi är pensionärer, jag vet..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: