2010-04-09
17:33:54

underbara vårdag

nyss hemkommen från en eftermiddag på stan. tog en mocha caffe med madde på waynes och catchade up litegrann. innan det gick jag en runda på stan och köpte nya brillor + lite andra behövliga saker. såg massa fina kläder såklart men kände dock att nej det får allt bli lite varmare ute innan jag ens kan tänka på vår- och sommarkläder. sån är jag.

köpte även en hudvårdsprodukt från clinique till L. han blidde glad! :)

tog även bussen till IKEA och handlade lite som ni kanske läst här innan. ny toasits, lakan, kaffemuggar, ljus och ett förkläde var det som fick följa med. tog mig en cola i bistron också och hälsade på becka och johannes!

nu sitter jag och dricker lite loka smultron (loooove!) och väntar på att L ska bli klar, sen drar vi in till stan och äter mat & dricker ett glas vin eller två. myyyys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: