2010-04-04
14:13:23

ut på nya äventyr?

den 24:e maj har jag & L vart tillsammans i ett år (mer eller mindre hehe..) och det ska vi såklart fira på något sätt. vi har vart lite inne på att åka till stockholm över en helg, bo på hotell, shoppa lite och bara mysa. men efter att ha kikat runt lite så känns det inte så kul för man kan lika gärna åka till någon storstad i europa. kostar fan lika mycket eller till och med mindre om man har flyt..

vi var ju i paris i november, nu är jag dock lite sugen på att åka till london igen. tror dock inte L är så sugen på det haha.. får fjäska lite.



och ni som undrar om jag är en sån person som behöver en årsdag eller en alla hjärtans dag eller en födelsedag för att hitta på något fint med/för den man är tillsammans med har faktiskt FEL! i onsdags kom jag hem med ett fint kort + en fisketidning till L, bara för att. haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: