2010-02-09
21:40:40

alla hjärtans dag

på söndag är det alla hjärtans dag. det är inte många gånger de senaste 5 gångerna som jag vart singel denna dag haha. förra året var jag det och då får det ju en annan innebörd. detta året är jag ju inte singel hihi.

jag tillhör den skara människor som egentligen inte behöver en specifik dag i kalendern för att visa extra kärlek till nära & kära. detta är något man ska kunna visa varje dag, året om. alla hjärtans dag är en kommerciell dag då handeln hoppas på att man ska köpa massa dyra presenter till dom/den man tycker om. men det är ju den grundläggande tanken bakom dagen som räknas, tanken att få och ge tid till att ta extra mycket hand om sin hjärtevän. så jag tycker att alla hjärtans dag behövs på många sätt.

själv har jag & L inte planerat något speciellt. L och björn hade planerat att hitta på något skoj för mig & becka, men tösen jobbar ju så det blev inget hehe. jag har köpt en otroligt fin sak till L som vi kommer kunna ha för alltid och båda ha glädje av. vad det blev för något får ni se efter dagen hihi.

dock kan jag inte tänka så mycket på alla hjärtans dag just nu haha, för först och främst ska jag ta mig igenom fredag förmiddag, närmare besämt fredag kl: 10.00. då ska jag på anställningsintervju på IKEA här i karlstad, helt galet nervös är jag, men samtidigt otroligt taggad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: