2010-02-21
12:21:45

angående timoteij

när jag var i skövde såg jag löpsedlar som handlade om detta lilla gäng, och det fick ju sin förklaring när man fick veta var töserna kommer ifrån hehe.

 

tycker dom var väldigt duktiga dom här småtjejerna! visst, dom står bara och pillar på sina instrument och spelar inte på riktigt för fem öre. tjejen i page tror jag inte ens spelar flöjt alls, dom har bara gett henne ett "lättare" instrument så det ska se ut som alla tjejerna är riktiga musiker haha.

 

låten är ju såklart jättebra tycker jag, lite könstigt dock i detta snöoväder bara att sjunga en låt som innehåller textraden "medan sommaren hänger sig kvar" haha.

 

om vi leker med tanken att vi skickar dessa till oslo i maj så kommer dom se ut som vårt svar på alexander rybak, samma musikstil med fioler och trummor och sånt där. och att skicka ett bidrag som liknar det förra årets vinnande är aldrig bra. kolla bara året efter lordi vann, då var det ett flertal länder som skickade så kallad hårdrock, men vann dom för det? nej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: