2010-02-28
07:45:51

dag 1 avklarad

skulle ha skrivit ett litet inlägg igår kväll, men min mage samt tröttheten var inte rolig så det blev bums i säng hehe.

igår gjorde jag alltså min första dag på IKEA karlstad. för att sammanfatta det hela så kan man säga "ett jäkla tempo".. var sjukt mycket folk i restaurangen så jag hade att göra om man säger så. tror inte jag stod still 1 minut ens, helt galet haha! men precis som när jag jobbade på ICA så trivs jag verkligen när det är högt tempo, det blir lite hardcore och det är ju förjävla nice! fick jobba över lite också och det klagar man ju inte över!

trodde inte jag skulle bli så trött som jag faktiskt blev igår. vid lunch kände jag mig väldigt pigg och tänkte att detta fixar väl jag haha! men fy sjutton vad sliten jag var när jag kom hem på kvällen. mina fötter var helt förstörda, och för att inte tala om min lilla rygg. gjort massa tunga lyft under dagen och det pallar inte min rygg riktigt hur duktigt jag än lyfter.. så nu är det zon som gäller, inte för att det funkar på mig men i kombination med en alvedon-diet går det kanoners!

idag blir det ännu ett pass, likadant som igår! ska strax hoppa i mina blå-gula kläder och sen möta upp lotta på bussen. ha en bra söndag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: