2010-02-24
19:40:46

förbereder för 5 veckor i åmål

mmm. nu har jag snart bara 1 vecka kvar i karlstad innan det är dags för nästa VFU-period, som är på 5 veckor. kommer alltså spendera större delen av mars och början av april månad i åmål. det känns såklart kul att få träffa mina söta goingar på förskolan igen.. men jag vill INTE vara i åmål på dagarna. usch, om min praktikplats fanns i karlstad skulle livet vara underbart. men så kul ska man inte ha det tydligen..

i alla fall så kommer det bli en himla massa buss-åkande för min del. jag & L har gemensamt bestämt att jag ska köpa ett sånt där stort kort som gör att man kan åka obegränsat med värmlandstrafiks bussar och tåg samt SJ's tåg i en månad. så kommer jag åka upp till karlstad så mycket jag kan om dagarna.. kommer va sanslöst trött på att resa när det är slut, men vad ska man göra liksom. jag pallar inte över 1 månad i åmål.

735 kronor kostar ett sånt kort, L ska dock sponsra med ett par hundralappar. det känns skönt att jag i alla fall kommer ha möjliheten att åka till karlstad i stort sett varje dag.
Postat av: NAVAS

Hahaha, ja det e så iaf något! puuh ;D stackarn skulle inte vara en succé i värmlandstrakterna med andra ord.



Jaha alright. Jag vet inte vad jag tänkte, men jag fick en jävla lust att köpa den! haha. Till vilket tillfälle skulle jag bära den kan man ju fråga sig, men den var så himla vacker! vi planerar temafester och lite annat framöver så jag tänkte mig på bal-temat. Vettefan dock om det skulle vara värt 3500kr för en partykväll :P

jag e bara knäpp för jag skulle säkert få för mig att köpa den om jag hade lite pengar tillövers, jisses.

Men då vet jag iaf vad den ligger på om den finns kvar tills den dagen jag totalt tappat förståndet! :D

2010-02-25 | 00:20:33
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: