2010-02-11
20:10:26

helgen kommer snart

som sagt börjar denna helgen med jobbintervju för mig imorgon. efter det ska jag & L runt på bergvik lite, jag måste eventuellt köpa en ny mobilladdare då jag förmodligen brutit sönder den jag har nu. sen ska jag även inhandla en såndär kabel man behöver för att koppla ihop laptopen med tv:n. är så jäkla trött på att kolla på film/serier på datorn, blir blind snart ju. sen blir det nog hemåt igen för vår del..

på lördag fyller bästaste björn 25 år, gammel blir han nu haha. så vi skulle väl eventuellt dit på eftermiddagen på lite smörgåstårta, det tackar man inte nej till hihi!

söndag är det alla hjärtans dag och töntiga som vi är ska vi bara ägna hela dagen åt varandra. myyys!

mittemellan detta blir det förhoppningsvis lite inredande i lägenheten. L skjuter upp allt hela tiden medans jag vill att allt ska va klart nu. aja, jag får blinka lite med ögonen så gör han som jag säger sen, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: