2010-02-24
13:08:49

helt galet


dom här jeansen, från märket vintage 1 i modellen bondage säljs hos bubbleroom.se för ett pris på hela 5499 kr. det är gaaaalet mycket pengar för ett par jeans, tycker ni inte? helt sjukt. jag har ett par rock & republic-jeans och dom kostade 2800 kr ungefär och det tycker jag är i överkant av vad ett par jeans får kosta.

men vem lägger ner 5499 kr på ett par sånna här jeans? jag har ett par liknande från gina tricot som kostade 599 kr, tycker till och med att dom är snyggare än dessa.
Postat av: NAVAS

Haha jo, sannorlikheten e ju att du faktiskt skulle göra det. Här e det ingen ovanlig syn :)



Nej gud, det förstår jag. Men vad har du för pris på den då?

2010-02-24 | 16:14:30
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: