2010-02-04
21:32:54

hoppsan

nån klassfest blir det icke iaf inte för lilla mig. hade totalt glömt bort att jag redan lovat bort mig till becka bus. tur hon ringde mig förut ikväll haha annars hade hon stått där själver höhö. sugit att inte kunna träffa klasskompisarna på lördag men.. å andra sidan trodde jag att det var en klassfest, men tydligen inte.

vad jag & becka hittar på det vettefasiken. kan kanske till och med bli utgång.. någon form av utgång blir det nog i alla fall. jag säger som becka: "det spelar ingen roll vad vi gör för så länge du & jag är med så lär hela karlstad gunga!". och det är så sant. efter ett par glas vin kan vi inte vara tysta och springer runt som två nackade hönor. haha!

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: