2010-02-22
21:13:45

jajjemän, jag fick jobbet!

har ju inte berättat om hur det gick med jobbet på IKEA karlstad som jag var på intervju på. jomenvisst sörrni, JAG FICK DET! fick samtal från restaurangchefen i torsdags när jag satt på lektion i skolan. tar mobilen och rusar ut ur klassrummet. sen var det vara glada nyheter, weeii!

på fredag ska jag dit för att skriva på massa papper, få kläder kanske? och få en massa annan information som jag är livrädd för att glömma bort. är så känslig för korvstoppning haha.. men det kommer säkerligen gå bra!

själva jobbandet väntas det inte med heller, jag gör mina första pass på lördag och söndag. SPÄNNANDE!
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet!! :D Va roligt! Vad ska du göra för något?

2010-02-24 | 22:58:08
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: