2010-02-03
19:45:16

sjukt jobbig eftermiddag

nu sitter jag här och kan ÄNTLIGEN andas ut, och äta mat. mådde skumt imorse när jag vaknade men tänkte inte så mycket på det eftersom jag sen satt och pluggade ett par timmar. men sen när jag blev klar med det mådde jag piss igen, illamående och yr och ont i magen. verkar dock som det gick över för mår mycket bättre nu som sagt. vore ytterst passande om jag blidde sjuk nu liksom.
nu är vi i alla fall klara med all min flytt från frödings och hit till norrstrand. har varit skitjobbigt med en jäkla massa att göra. har nu fått ihop min nya byrå också så nu har jag någonstans att göra av mina kläder som just nu ligger i en hög i ett hörn. usch, får ta en rensning till när jag organiserar allt.
nu är det bara tavlor och hyllor och en lampa som ska upp, sen är vi klara!
nu när mitt helvete är över pushar jag på becka så mycket som möjligt eftersom hon & björn är full fart att flytta från varsina lägenheter till en gemensam i viken. heja heja!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: