2010-02-13
16:00:29

the big intervju

var ju som sagt på intervju på ikea igår. var så jäääkla nervös hela morgonen så det var tur jag hade lite att pyssla med hehe. höll på att missa bussen ut också eftersom tidtabellerna inte stämde alls. jäkla karlstadbuss alltså.. deras bussar är ALLTID sena. hata!

ut till ikea kom jag iaf och rörig som jag är så hittade jag först inte var jag skulle gå, men till slut så. fick skriva in mig och fick besöksbricka och sådär. sen körde vi igång. det var som jag hade väntat mig, alltså en himla massa frågor. vissa svåra och andra mindre svåra. när jag gick därifrån vara jag deppigast i hela världen för tyckte det hade gått asdåligt och jag hade gjort bort mig i princip. gick och tog en latte inne på bergvik, lugnade ned mig och pustade ut. nu i efterhand är jag nöjd med hur det gick, jag gjorde mitt bästa, tycker det gick bra. nu får vi se vad det blir, hoppas hoppas! * ler *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: