2010-01-06
21:00:46

1 dag kvar

ja, det är inte så mycket rörelse på denna bloggen idag kan jag då säga, tråkigt nog. vart en konstig dag med illamående och yrsel och massa sånt tråkigt, hoppas innerligen att jag inte håller på att bli sjuker.

sitter med färg i hårbotten nu för att bli av med min vackra blonda utväxt, inte haha. det ska bli skönt att bli av med den! L brukar skoja med mig dagarna innan jag färgar om att det ser ut som jag är tunnhårig då längderna är mörkbruna och botten är ljusblond, haha. det blir en liten kontrast.. som tur är färgar jag utväxten var tredje-fjärde vecka. hjälp tänker säkert ni att det är så ofta, men mitt hår är lite stört eftersom det stöter bort färg onormalt fort. lite jobbigt men det måste la göras!

imorgon är det inte så mycket som är planerat. ska väl få tummen ur och köra de sista tvättarna och sedan packa inför hemfärden till karlstad på fredag eftermiddag. L är underbart snäll som vanligt så han hämtar mig vid fem-snåret. innan jag åker hem ska jag till förskolan ett par timmar och skramla ihop det sista av min överblivna VFU, det ska bli skönt att bli klar med det, i sista minuten men ändå hehe.

blir väl en rätt stressig eftermiddag på fredag eftersom jag är bortbjuden hem till söta karin för att fira hennes, fina marielle och marielles kille karl's födelsedagar. himla kul ska det bli dock! hihi.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: