2010-01-03
23:05:02

2009 i bilder

istället för en såndär lista över vad som hänt 2009 bjuder
jag istället på lite bilder som sammanfattar året som gått, enjoy!


nollning i augusti/september, vilket
röjj det var! personligen var jag
chefsfadder för karlstad warriors, yeah!



den här mannen träffade jag i slutet av maj, underbara människa!



louise fyllde år, kan detta varit september någon gång?



ett jävla åkande mellan åmål & karlstad var det hela hösten, VFU var det som var boven.



nollningen avslutades med tackfest med tema 80-tal! här ses några av mina nollor.



av någon anledning blev det en jäkla massa dramatisering i skolan.. haha.



köpte mig äntligen en ny cykel, en rosa sådan. värd varenda krona hihi!



hösten kom till karlstad!



lite fest blev det också, oktober!



lärde känna denna goa bruden, rebecka!



mera nollning! även fast nollningen var galet rolig en del stunder är det inget jag kommer
göra igen.



jag & L åkte till paris i november, lovely!



valborg i karlstad! firades med megafest utanför min lägenhet på frödings.



valborg!



detta var kvällen jag träffade L för första gången. det var tider det haha..



rasterna i skolan under april & maj spenderades alltid i solen utanför stora
ingången, gött var det!



någon i min korridor hade haft fest kvällen innan och denna synen möttes jag av
när jag kom dit. galet haha..



innan det var dags för nollning skulle vi ha fadderhäng innan sommaren. en rolig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: