2010-01-10
14:23:24

frödingshöjd

nu är det söndag och jag ska idag sälja min kära säng till en tjej som kommer om en liten stund. passar på att städa och röja lite när jag ändå är här på frödings. jag säger då det att jag har en massa SKIT som bara ska slängas, hur mycket som helst alltså. mycket sånt jag har har vi redan på norrstrand så det är ingen idé att ha dubbla uppsättningar. som tur är har vi ett rätt stort förråd på norrstrand så lite kan jag ställa där också. gött de!

försöker i denna stund få bort min väggdekoration som jag har på ytterdörren. kan ju säga att det INTE var någon lätt lek, mycket pill. kommer väl ta en evighet bara det.

försöker få gjort så mycket som möjligt nu idag och även lite imorgon eftermiddag. min examination i skolan närmar sig med stormsteg så från och med tisdag kommer det nog inte bli mycket mer av flyttandet än vad som blivit gjort innan. examinationen kommer ju så himla lägligt alltså.

L och hans kusin (som ska köpa min rumsavdelare) kommer vid fyra och efter det så blir det hem igen. längtar. får fan ångest när jag är här uppe alltså. så himla mycket dåligt som jag förknippar med detta område. usch & fy. tur man aldrig ska tillbaka.

resten av dagen blir lugn. laga mat & plocka lite i eftermiddag. packa skolväskan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: