2010-01-04
21:19:56

lite shopping i åmål

var en sväng på stan förut efter förskolan och använde
mitt presentkort + köpte lite kul till mig själv.


svarta träningstights med reflexer och dragkedja. detta är väl lite av en

uniform bland alla ur det kvinnliga könet som tränar på sats hehe, så då

vill jag också ha ett par sånna. två t-shirtar modell större fick följa med också!

 


ett tidningsställ & en nyckelhängare från accenten, till lägenheten. finfint!

 

 

Postat av: Fia

Haha ! Jag hoppade i min uniform förut och körde ett hårt pass på sats faktiskt ;D Du har så rätt. De flesta kör såna tights nu ;D så himla skön uniform!

2010-01-04 | 21:40:50
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: